Beely

Keitä olemme?

3 faktaa Beelystä

  • Palvelun helppous

    Palvelun helppous

    Asiakkaidemme mielestä Beely on helppo ja vaivaton - koko asiakasmatkan ajan.

  • Asiakasmäärän kasvu

    Asiakasmäärän kasvu

    Beely-heimo kasvaa vauhdilla. Yhä useampi autoilija on hypännyt huolettoman autoilun pariin.

  • Asiakkaasta suosittelee Beelyä

    Asiakkaasta suosittelee Beelyä

    Beelyn asiakkaat ovat tyytyväisiä autoilijoita ja suosittelevat Beelyä myös tuttaville.

Miksi tavallisen ihmisen pitäisi omistaa autonsa?

Tästä kysymyksestä sai alkunsa Beely: kuukausimaksullinen palvelu, joka mahdollistaa ihmiselle oman auton, ilman omistamisen murheita.

Halusimme, että Beelyt ovat kohtuuhintaisia ja sopimusaika joustava. Siksi Beely-palvelun on toteutettu vähän käytetyillä autoilla ja valikoima on rajattu huolellisesti huollettuihin autoihin, ja automerkkeihin, jotka säilyttävät hyvin arvonsa.

Kumppaneinamme on useita eturivin autoliikkeitä. Kehitimme yhdessä mallin, jossa Beely-sopimuksen voi tehdä verkossa, tai kumppaneidemme toimipisteissä. Beelyn voi noutaa suoraan kumppaniltamme, tai tilata myös kotiinkuljetuksella omaan osoitteeseen.

Tänä päivänä olemme kotimainen markkinajohtaja, rohkea uudistaja ja suunnannäyttäjä. Haluamme jatkossakin toimia kehitysorientoituneesti ja asiakaskeskeisesti, tarjoten palvelua, josta on aitoa iloa. Voit auttaa meitä kehittymään antamalla palautetta ja parannusehdotuksia.

Ystävällisin terveisin,

Beely-tiimi

Beely-nimen takana

Kun uuden yrityksen konsepti oli hiottu valmiiksi, piti palvelulle vielä keksiä nimi, pohtivat Beelyn perustajakolmikosta Teemu Mäkitalo ja Timo Yli-Salomäki. Nimestä haluttiin helposti muistettava, lyhyt ja mieleenjäävä. Sen tulisi viitata edes jotenkin autoalan uudistajaan, jollaisena haluttiin tulla tunnetuksi.

Nimiä oli helppo keksiä, mutta vaikeaa oli löytää sopiva. Beely oli ensimmäinen, joka täytti kriteerit.

Nimi juontaa juurensa autoalalla laajasti käytössä olevaan murresanaan “biili”, jonka kirjoitusasun voisi englantilaisittain ajatella olevan “beely”. Startupien nimissä yleinen ly-pääte myös viittaa kansainvälistä kasvua hakevaan, alalla voimakkaasti uudistushenkiseen kasvuyhtiöön.

Päätettiin siis valita Beely. Päätettiin myös, että nimi vaihdetaan, jos löydetään parempi. “Vuosien mittaan on kuultu mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta vieläkään ei ole tullut eteen parempaa”, hymähtää Teemu Mäkitalo.