
Keitä olemme?
3 faktaa Beelystä
Palvelun helppous
Asiakkaidemme mielestä Beely on helppo ja vaivaton - koko asiakasmatkan ajan.
Asiakasmäärän kasvu
Beely-heimo kasvaa vauhdilla. Yhä useampi autoilija on hypännyt huolettoman autoilun pariin.
Asiakkaasta suosittelee Beelyä
Beelyn asiakkaat ovat tyytyväisiä autoilijoita ja suosittelevat Beelyä myös tuttaville.
Miksi tavallisen ihmisen pitäisi omistaa autonsa?
Tästä kysymyksestä sai alkunsa Beely: kuukausimaksullinen palvelu, joka mahdollistaa ihmiselle oman auton, ilman omistamisen murheita.
Halusimme, että Beelyt ovat kohtuuhintaisia ja sopimusaika joustava. Siksi Beely-palvelun on toteutettu vähän käytetyillä autoilla ja valikoima on rajattu huolellisesti huollettuihin autoihin, ja automerkkeihin, jotka säilyttävät hyvin arvonsa.
Kumppaneinamme on useita eturivin autoliikkeitä. Kehitimme yhdessä mallin, jossa Beely-sopimuksen voi tehdä verkossa, tai kumppaneidemme toimipisteissä. Beelyn voi noutaa suoraan kumppaniltamme, tai tilata myös kotiinkuljetuksella omaan osoitteeseen.
Tänä päivänä olemme kotimainen markkinajohtaja, rohkea uudistaja ja suunnannäyttäjä. Haluamme jatkossakin toimia kehitysorientoituneesti ja asiakaskeskeisesti, tarjoten palvelua, josta on aitoa iloa. Voit auttaa meitä kehittymään antamalla palautetta ja parannusehdotuksia.
Ystävällisin terveisin,
Beely-tiimi

Beely-nimen takana
Kun uuden yrityksen konsepti oli hiottu valmiiksi, piti palvelulle vielä keksiä nimi, pohtivat Beelyn perustajakolmikosta Teemu Mäkitalo ja Timo Yli-Salomäki. Nimestä haluttiin helposti muistettava, lyhyt ja mieleenjäävä. Sen tulisi viitata edes jotenkin autoalan uudistajaan, jollaisena haluttiin tulla tunnetuksi.
Nimiä oli helppo keksiä, mutta vaikeaa oli löytää sopiva. Beely oli ensimmäinen, joka täytti kriteerit.
Nimi juontaa juurensa autoalalla laajasti käytössä olevaan murresanaan “biili”, jonka kirjoitusasun voisi englantilaisittain ajatella olevan “beely”. Startupien nimissä yleinen ly-pääte myös viittaa kansainvälistä kasvua hakevaan, alalla voimakkaasti uudistushenkiseen kasvuyhtiöön.
Päätettiin siis valita Beely. Päätettiin myös, että nimi vaihdetaan, jos löydetään parempi. “Vuosien mittaan on kuultu mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta vieläkään ei ole tullut eteen parempaa”, hymähtää Teemu Mäkitalo.

Beely-tiimi
Asiakaskokemus

Wilhelmiina Tevio
Head of Customer Experience and Success+358 50 591 4357[email protected]
Janita Junell
Customer Success Specialist+358 44 781 3000[email protected]Markkinointi

Jonna Hiltunen
Head of Marketing+358 46 876 1695[email protected]Kasvu ja teknologia

Karri Durchman
Head of Growth and Tech+358 40 706 7737[email protected]Myynti ja palautustoiminnot

Veli-Pekka Voutilainen
Head of Sales+358 41 536 8000[email protected]
Ari Kekola
Lease Return Specialist+358 50 529 9887[email protected]
Catarina Mauno
Lease Return Coordinator+358 400 944 649[email protected]Oppiminen ja kumppanuudet

Marjo Kaukoniemi
Head of People and Learning+358 44 055 5594[email protected]Jälkimarkkinointi

Hannu Kananen
Head of After Sales+358 50 502 8117[email protected]Taloushallinto
Mika Tuohimäki I Tuomi CFO Services Oy
Interim CFO+358 40 506 8322[email protected]Muu johto
